Inlägg #900

Är idag en hel vecka sedan senaste inlägget här på bloggen. Datorn min håller på att pajja för mig och jag tror det är antingen moderkortet eller processorn som felet sitter i. Har en förhoppning att det är min gamling till hårddisk, ska prova installera om systemet på en nyare disk och se om det blir räddningen. Tror som sagt inte det, utan det är nog något mer centralt som är trasigt.

Känner mig ganska konstig just nu. Gjort så flera timmar nu. Ganska rastlös men känner ändå inte jag vill göra något. Kom på att jag inte stoppat i mig något svart te idag så nu fem i midnatt sitter jag och dricker en stor balja starkt svart te. Får se, kanske är koffeinbrist, men känns inte så. Kan vara att jag har fått en stressuppbyggnad inom mig av att datorn krånglar också, det torde jag kunna bli stissig av.

Som vanligt försökt observera vad mitt lilla hov håller på med. Tror att de är ganska aktiva men samtidigt inte mycket att kommentera. Verkar finnas försök att ställa sig på min sida. Tyvärr kan jag inte erkänna dessa försök eller börja försöka förlåta dem för deras historiska trams förrän prinsesstitlarna och pengahögen är i mina händer. Får sitta kvar med inställningen att de är tjuvaktiga kräk tills vidare.

Känner trots allt att det är intensivt genomjobbigt att leva ett liv jag känner inte är mitt; får så mycket att kännas fullständigt meningslöst. Det är väl en identitetssak. Tycker mig vara prinsessa, och känner att livet jag lever idag är ett meningslöst skådespel uppsatt av mitt lilla hov. Känner att jag inte vill engagera mig i denna teater vilket gör att det är väldigt svårt för mig att motivera mig till att göra mycket alls.

Kommentera

