Inlägg #895

Har tydligen lyckats övertyga mina klasskamrater på japanskakursen att jag sitter uppe hela nätterna och spelar spel. Inte riktigt sant. Brukar inte komma mig för att spela så mycket som jag hade önskat. Men i en talövning så sade jag att jag lade ned några timmar om dagen på spelande. I snitt kan jag nog göra det men känner att jag inte varit särskilt aktiv med det där på ganska länge nu. I stället har jag trivts bra med att titta på Extra Play på Youtube.

Extra Play har varit lite av en favoritkanal, tyvärr har de inte laddat upp något alls på flera dagar. De laddade upp nästan varje dag förut, inte sällan flera klipp samma dag. Och så har de bara slutat. Känns lite tråkigt. Kommer säkert igång igen lika plötsligt som de försvann, i och för sig.

Träffade boendestöd idag. Gick bra. Han verkar ha fått för sig att prata lite mer japanska med mig än han gjort förut. Inte för att jag nappar, tror inte han skulle förstå vilket som. Dessutom så får jag själv inget flyt i mitt japanskatalande så det är inte helt kul av det skälet heller. Han påstod också att jag skulle vara matlagningsintresserad, något jag bara inte känner igen mig i, är intresserad av att äta bra, men lagandet är inte en favoritsysselsättning.

Har som planerat varit inne i stan idag och köpt på mig en massa grjjer. Däribland ett spel. Dark Souls. De har spelat det på Extra Play så jag kände jag ville prova också. Tror det ska bli bra. Känns som alltid trevligt att köpa ett lite äldre spel, har lite svårt för det där med att det ska vara det senaste. Bättre med grejjer som testats av historien lite.

Kommentera

