Känner mig så frustrerad …

Känner mig ganska uttråkad igen. Sådant som händer. Har sprungit in i en massa mer arbetspropaganda och blir lika frustrerad som vanligt. Vet att sådant alltid funnits och hängt omkring. Men blir mer och mer upprörd över det varje gång jag ser det. Arbetsnormen sitter benhårt och jag avskyr den.

Vet inte om mitt lilla hov är inblandat i det här tramset, men med tanke på att de inte bara tagit kontakt med mig och givit tillbaka mig mina pengar så är det väl inte omöjligt. Det kokar i mig när jag tänker på att de ser på mig på det här sättet. Som en sak som ska pressas till arbetande på basis av kariär är livets mening. Avskyr det. Vidriga typer är de. Försöker smeta sina äckliga attityder på mig.

När jag så tydligt jag kan intygar att jag kommer göra allt i min makt för att hålla mig borta från skiten är det enda de gör att försöka fantisera nya sätt att arbetshetsa på. Peppa, och sådant trams. Vill bara ha tillbaka pengahögen och bli lämnad ifred. Och de kräks kubikkilometervis av trams över mig. Det är bara kletigt och äckligt.

Kommentera

