Inlägg #848

Tänkt lite mer på det där jag skrev förra inlägget. En tanke bara. Verkar som vanligt som att jag inte får som jag vill så varför inte.

Var så, att efter jag sett den där filmen och de tog upp saken; funderat på om det var så att mitt lilla hov tänkte sig jag skulle säga ifrån där och då om jag var ointresserad av just den traditionen. Grejjen är ju lite den att den här typen av att låtsas-vara-någon-man-inte-är lekar knappast är något som passar alla. De har dessutom varit tydliga med att om de får personlighetstesterna fel, vilket de alltså har, så händer det att människor kommer i kläm på ganska hemska sätt.

Hade tyvärr inte möjlighet att säga ifrån. Som så ofta stängde min hjärna av när prinsessandet kom på tal, vilket omöjliggjorde för mig att göra det. Vet att de vid andra tillfällen tolkat min tystnad, av det slaget, som ett medgivande. Är lite av ett generellt problem jag haft med dem, att de bestämmer sig för att jag är superintresserad av grejjer jag inte vill ha med att göra. Eller bara saker jag inte bryr mig väsentligen om.

Kommer förstås, självklart, fortsätta oroa mig för deras planer och vad de tänker göra med mig och mitt liv. Därför jag vill att de tar kontakt med mig så att vi kan diskutera genom saker. Vill få min oro stillad. Och rollspelslekar är något jag helst slipper oavsett slag.

Kommentera

