Ptfhahaa! ^.^

Var lördag igår. Och som vanligt på lördagar träffade jag min familj. Diskuterade med min lillebror många saker, så som vi brukar. Besökte en rondell under uppbyggnad och såg där en trekraft. Hojoklanens symbol, och han kommenterade saken med att den klanen blitt nedlagd. Något jag inte hört något om. Såg smygtagen bild på dem på Twitter för bara ett par månader sedan, så finns gör de allt än. Samma klan som orsakade mig så mycket problem i tonåren; väljer de nu att fega ur?

Får utgå från att det är min lillebror som missförstår saker. Tills vidare inte erkänna någon nedläggning. Menar, vad har de ens för skäl att ge upp? Rädda ansiktet efter att låtit sig bedras av något troll på nätet? Hade jag varit så defaitistisk hade jag inte levt idag. Är det någon patriarkal gubbe som föreställer sig att jag tänker låta honom ta ifrån prinsessorna deras titlar för att han vill sitta bakom en sten och gråta? Seriöst? Tror han jag tar det? Fegis.

Får jag ett seriöst beslut i handen att de lägger ned lovar jag att respektera det. Agens och allt sådant där. Viktiga saker. Men det här?! Pfft. Är det här ens vad de vill eller föreställer de sig att de måste för att jag inte ska sura på dem? Ska jag skratta åt dem i stället då menar de? Är det bättre?

Mina intention att se till att det finns separatistiska rum för prinsessor och före detta prinsessor kvarstår. Hojoprinsessor är välkomna. Även om nu klanen vill låtsas som att den inte finns.

Kommentera

