Mitt liv som inte förändrats så mycket sedan inlägg #167; över 600 inlägg sedan.

För en sisådär två och ett halvt år sedan, april 2013, skrev jag inlägg #167. Får konstatera att även om jag förändrats som person mycket sedan dess har min livssituation väsentligen inte gjort det. Väntar fortfarande med samma tålamod som jag hade då. Har fortfarande inte sett mitt lilla hov ge upp vad det nu är de försöker få mig att ställa upp på. Mitt liv är fortfarande i paus tills jag kan få mina titlar erkända och min pengahög tillbaka. Det är helt otänkbart för mig att ge upp, blir jag trängd och inte har någon annan utväg tar jag livet av mig snarare än att jag släppar det här.

En sak som förändrats i hur jag blir behandlad sedan dess är att mina medmänniskor inte längre okynnespratar om kungligheter i min närhet eller andra saker som kan påminna mig om min prinsessiga bakgrund. Det slutade de med efter att jag skrämde iväg ett visst troll, alternativt efter de misslyckades med helikopterprojektet. Vet inte riktigt vilket som motiverade.

Att min hjärna skulle klippa bort vad andra säger till mig är idag helt otänkbart. Det har inte hänt mig på flera år och jag kan verkligen inte föreställa mig det skulle hända igen. Så det är i princip fritt fram att prata med mig om prinsessande. Kan förstås fortfarande bli arg och ledsen om min identitet blir ifrågasatt eller så, men kommer inte lida men.

Får väl också klaga på min webläsare idag. Gjorde något liknande i det där gamla inlägget så. Som det ser ut nu kraschar min Firefox i tid och otid med segmenteringsfel. Har ingen aning om vad som orsakar det och får inte ut några vettiga loggar eller så heller.

Kommentera

