Ett försök att rikta min ilska mot de som har anledning känna av den.

Okej, jag måste vända mig rakt till mitt lilla hov nu.

Jag känner mig värre än jag gjort på länge nu. Vad det än är ni håller på med så lägger ni av. Omedelbart.

Den där hemliga pengahögen?
Spärra alla konton relaterade till och och avspärra ingenting förrän ni har min fysiska namnteckning (samt tumavtryck, näsavtryck och DNA-prov) på det. Använd dem absolut inte. Inte ens säkerhetsarbete.

Det där trollet?
Och med det menar jag den där personen som ni åtminstone haft kontakt med öbver IRC. Ni vet den där tjejen från Hojoklanen som blev kär i killen som inte kunde sova utan gulingar i sängen? Trollet är den person hennes pappa tyckte sig för själsfrände med. Trollet är den där filuren som tyckte halvnakna ben på tjejer var överflödigt om man inte såg trosorna. Trollet är den där filuren som var aktiv på IRC när jag började KTH och som motiverade en av mina klasskamrater att fråga mig vilken IRC-kanal jag fanns på. Trollet är den där filuren som tydligen uppskattade ‘cybersex’ och gjorde sig ovän med en av mina halvsystrar med metoden. Trollet är den filuren som tydligen, till skillnad från mig, var punktlig och kom och dök upp på IRC när det efterfrågades. Detta är i princip allt jag vet om trollet i fråga.

Har ni någon kontakt med personen i fråga säg upp den omedelbart. Personen har ingenting med mig att göra. Alls. Det är mycket viktigt att ni lyssnar på detta.

Fick höra att det fanns en person, namnet uttalades som engelskans ord för godisar (nog sett det skrivet på Twitter, vill inte säga att det var samma person bara). Som skulle stå för kommunikationen mellan min fysiska familj och mitt lilla hov. Mitt lilla hov pratade med trollet också. Vi kan se henne som skiljelinje, vad min familj sade till henne är antagligen huvudsakligen sant. Allt annat mitt lilla hov tror om mig är antagligen påhitt. Kommet från det där trollet.

Har jag nu definierat vilka jag kallar ”mitt lilla hov” bättre? Hoppas det. Vad jag menar med ”det där trollet”? Har jag lyckats sätta gränsen mellan verkligheten och påhitten där den ska vara? Kan bara hoppas. Allt annat blir en motivation för mina medmänniskor att fortsätta göra mig illa.

För att formulera om mig igen. Allt som mitt lilla hov vet om mig som inte direkt kan kopplas till a.) information från människor jag regelbundet träffar AFK, b.) fysisk spaning på mig, eller c.) den här bloggen, ska antas vara falskt. Har kommunicerat över Internet på andra ställen än den här bloggen enstaka gånger men inget som i sammanhanget kan ses som relevant, och inget jag inte kan prata om om jag blir tillfrågad AFK. Detta gäller alltså även historisk information. Information som inte kan kopplas till klar källa bör destrueras eller placeras oåtkomligt.

Får jag någon gång kontakt med er och dessa krav inte är till punkt och pricka uppfyllda kommer jag att orsaka hus i helvete.

Jag vet att detta innebär att den mesta data ni har om mig måste destrueras. Det är riktigt. Men den datan är falsk vilket som och det gör mig mer skada än nytta att ni tror på den.

Och vad gäller saker jag fått från min biologiska pappa, och jag menar inte bara mitt förstoringsglas nu utan också, och i synnerhet, de där klänningarna jag fick. Ni rör dem inte, och låter heller ingen annan röra dem, utan mitt uttalade godkännande och fysiska närvaro. Jag känner mig väldigt rädd att ni ska förstöra saker för mig, må vara irrationellt men skulle inte vara första gången.

Tack på förhand för att ni lyssnar. Nu ska jag ut i skogen och gå av mig frustration till soluppgången eller så.

Kommentera

