Saker fungerar inte som jag ville.

Hade, vilket inte var helt oväntat, oturen att saker inte fungerade efter min massiva systemuppdaring. En massa grejjer kraschar, inklusive plasma, med ett oh samma felmeddelande.

Failed to create OpenGL context for format QSurfaceFormat(version 2.0, options QFlags(), depthBufferSize 24, redBufferSize -1, greenBufferSize -1, blueBufferSize -1, alphaBufferSize -1, stencilBufferSize 8, samples -1, swapBehavior 2, swapInterval 1, profile 0)

Ska försöka se över vad jag kan göra en vända till, men nu ville jag ånga av mig lite frustration på bloggen innan jag fortsätter felsökandet.

Kommentera

