Inlägg #784

Firade midsommar igår, fredag, så lördagsfirandet idag blev inställt. Träffade en del släktingar jag inte sett på länge. Tämligen intressant att höra människor som har helt andra referensramar ändå. Känner mig annars vanligen skeptisk till kristenheten. Ändå släktingar jag vet haft kontakt med mitt lilla hov, så funderade i förväg på om det hade något med det att göra. Inget nytt helikopterprojekt eller så i varje fall. Men ändå.

Har haft svårt att sova natten till idag. Tämligen säker på att det är träningsvärk. Åkte bil igår, flera mil. Får hålla i mig i kurvorna och det är vad som gett upphov till värken. Vet att jag är superklenis, men det är faktiskt mest i armarna, har medvetet sett till att inte få för mycket muskler på armarna för jag tycker om att ha dem sådär pinniga. På magen och benen har jag mer muskler, vill undvika löst fett och så. Har för vana att gå och studsa runt mycket vilket som så lite muskler lite mer centralt får jag ju.

Får bestämma mig för att detta inlägg är klart nu. Gurka!

Kommentera

