Gurka #767

Blev väckt mitt i natten av en gräsklippare. Lite småsur. Lite ont i huvudet. Tämligen trött.

Tänkt lite mer på mitt lilla hov, specifikt deras försök att exponeringsbehandla mitt barndomstrauma. Kom att tänka på det för några dagar sedan bara inte skrivit. Om jag inte missförstått saken så borde de, när de förstått att jag blivit traumatiserad, omedelbart gått ut med och erkännt att de gjort mig illa och lova att så inte skulle ske igen. I stället har de valt att vägra att prata med mig. Med arbetshetsande och helikopterprojekt som en realitet har jag förstås heller inga skäl att lita på att de kommer kunna hålla sig från att göra mig illa i framtiden heller.

Vad jag försöker säga är samma sak som jag alltid försökt säga. Att mina krav kvarstår. Vill se representanter för mitt lilla hov dyka upp för att prata med mig, erkänna att jag har en japansk bakgrund, att jag har en hemlig pengahög de snott av mig, och att det sätt de behandlat mig på (och fortfarande behandlar mig på) är direkt olämpligt och gör mig illa. Vad jag också försöker säga är att försöken till exponeringsbehandling är tämligen meningslösa innan de lyckats prestera detta — och skulle antagligen vara tämligen överflödiga efter att de lyckats.

Det verkar lite som att de bestämt sig för att börja om från början med exponerandet nu. Men de kommer få samma resultat som sist om de inte kan få mig att känna min trygg med att de inte tänker göra mig illa fler gånger. Alltså, jag kommer bli stissig när de är halvvägs igenom, ingen vits att de ens försöker som de gör om de inte är beredda att ta det. Får jag inga garantier på att de inte tänker försöka kidnappa mig eller ta ifrån mig vad som är viktigt för mig fler gånger så kommer jag naturligtvis inte lita på dem.

Kommentera

