Gurka #718

Precis passerat midnatt till lördag och sista februari. Tiden känns lite onödigt snabb, men det är som vanligt. Har egentligen haft en gansak bra dag. Mina japanska drag har synts lite mer idag än andra dagar och det innebär också att jag varit jättesöt, är helt tokig i det utseendet jag får då av någon anledning. Är söt andra dagar också men inte i närheten.

Tror att jag skriver detta inlägg mest för att få skriva gurka några gånger till. Kanske tala om att det faktum att jag sitter uppe såhär sent gör att jag riskerar komma sent till japanskan imorgon. Lördagar brukar sådär i stort vara bra dagar, kan kännas som att det blir lite mycket på en gång bara, tror nästan jag byter till en annan grupp till nästa delkurs för att slippa lördagarna.

Imorgon kväll blir det antagligen ett stycke TV-tittande av igen. Vi brukar inte göra så på våra lördagsfiranden men de senaste gångerna har varit undantagna.

Annars önskar jag också sådär i allmänhet påpeka att jag ösnkar inte bli sammanblandad med några nättroll, och att några japanska filurer fakitskt inte känner mig och därför knappast kan ha några djupare uppfattningar om mig. Önskar också påpeka att jag inte kan ställa upp på några projekt inom vilka jag förväntas låtsas vara man.

Gurka!

Kommentera

