Gurka #703

Var iväg på diatermi i måndags. Köpte en påse te som jag sedan glömde på sushistället. Åkte in igen igår för att hämta. Nu har jag teförrådet påfyllt. Annars händer det inte mycket. Känner mig inte sådär sur och ledsen längre, tror jag kommer kunna hantera japanskan gansak bra.

Fick igår ett besök på ett inlägg där jag nämnde hur jag vägrade delta i mitt lilla hovs projekt fram tills dess jag fått mina krav tillgodosedda. Känns lite som att de vill peta på mig, säga att de uppmärksammat saken. Eller så är de bara sura över att jag håller mina ord. Inlägget är flera månader gammalt men stämmer i princip fortfarande. Brukar prutta ur mig de tankar jag har här på bloggen, känner de borde förändras mer över tid än de verkar göra. Eller så var det bara någon som orkade leta reda på det inlägg där jag hävdar att de kommer göra illa mig igen, skrev för något inlägg sedan att jag skrivit det förut.

Har nog inte mer att skriva om idag. Provar igen någon annan gång. Gurka!

Kommentera

