Ska försöka komma på banan igen

Tror det blir så att jag går en avstressningspromenad idag, sedan fortsätter jag mitt liv som innan. Hädanefter, om någon så mycket som nämner arbetande, kommer jag be dem att avstå sålänge jag är i närheten. Gör undantag för japanskan, det handlar ändå om att lära sig lite vokabulär och jag är knappast ensam på kursen. Inte helt lätt för mig alltid med det i det sammanhanget heller.

Det jobbigaste med den helgen som varit har nog egentligen varit att jag inte har någon jag kan prata av mig med. Kan raljera lite här på bloggen. Men alla jag känner har gaddat ihop sig med den här lilla hatklubben som inte göra annat än att försöka förfölja och attackera mig. Det blir väldigt ensamt när jag inte kan veta om någon jag försöker prata med mest bara är ute efter att bryta ned mina försvar. Då är det enklare att hålla mig isolerad.

Ska försöka fortsätta mitt liv som tidigare nu. Målet att få tillbaka min pengahög och bli omlokaliserad till Japan kvarstår, och det är vad jag kämpar för. Kommer inte heller i fortsättningen låta något trams komma imellan.

Kommentera

