Fortfarande surig

Fick ett reklamsamtal från en ”fotostudio” idag. Ringer på mobilen, känns tämligen otrevligt. Dessutom känns det som en väldigt scammig grej att marknadsföra. Andra gången idag, så kanske kan betrakta det som ett mönster. Sånt hände alls inte innan könskorrigeringen så jag gissar jag hamnat i någon uttänkt målgrupp nu. Känns olustigt, när scammare försöker leta reda på människor de hoppas på är lätta att komma åt sådär, vet att de gör det, men ändå.

Har väl annars inte jättemycket att skriva. Är fortfarande sur och ledsen. Tror jag kommer avboka ett inplanerat projekt att besöka sushiresturang med boendestöden. Ska inte stressa mig mer än nödvändigt nu. Har fått en del av min energi drenerad sista dagarna, så behöver spara till japanskan. Kände till och med jag fick lite problem med sömnen, vaknade av granneoljud kring åtta i morse, sådant som händer, men hade svårt att somna om. Så det kan nog vara en idé att vara lite defensiv nu.

Kommentera

