Gurka #670

Tycker mig nu vara tillräckligt frisk för att tro att jag kommer att kunna åka in till stan imorgon. Ska på diatermi. Dessvärre ska jag ta bort hår där på överläppen. Har slitit sönder huden lite genom allt snytande. Får se hur det går. Har ett par strån på andra håll också som kan behöva petas på.

Ska försöka ge mig på att köpa te och äta sushi. Sådär som jag brukar vilja göra.

Har nu ganska precis passerat midnatten till den första december. Känner att det där med tid går ganska fort nu. Gör jag i och för sig alltid. Får vara. Ska bli jul, sedan nyår, sedan min födelsedag. Blir tjugosju.

Känner mig nog ganska väletablerad med det liv jag har ändå. Känner inte att det är en massa mer saker jag vill göra för att känna mig vuxen. Känner att det är en massa saker jag vill göra, men har hunnit med mycket sedan jag som nittonåring trillade ur gymnasiet. Just det att jag verkligen är en helt annan person än när jag sprang in i vuxenlivet känns väldigt bra. Det har varit en utveckling åt det bättre. Har så mycket erfarenheter och nya perspektiv jag inte kunde föreställa mig då.

Ska sluta med tramset nu. Gurka!

Kommentera

