Inlägg #579

Det är egentligen dags att sova, men jag har inte riktigt lust. Vet inte varför. Antagligen bara för att jag kom upp sent i förmiddags.

Ser på väderprognosen att det ska bli sommar igen. 31 °C på söndag. Imorgon bara 27 °C. Trodde ett tag att det inte skulle gå över 26 °C fler gånger i år. Känner att för min del är detta bästa sommaren någonsin.

Maten här hemma idag blev ris och ägg. Ris och ägg håller länge så det brukar bli det såhär länge efter senaste matleveransen. Det är billigt också. Bara kokt ris med rått ägg och lite soja ihopblandat. Lite av en favorit i matväg, delvis för att det är Japaninspirerat förstås; men det är gottigt också.

Opererade datorn igår. Fick lägenheten dammsugen av boendestödet. Så det känns ganska okej så. Går nog till apotoket imorgon och ser om receptuppdateringen kommit runt. Hoppas det. Saker går inte under för att jag missar. Men kan bli lite surig.

Spelar en hel del Skyrim. Ska se hur det går med det där projektet jag planerat till helgen. Vet faktiskt inte riktigt vad jag kan vänta mig av det. Tänker inte googla på det, vill ha lite överraskning den här gången.

Kommentera

