Gurka #578

Gurka.

Saker blir märkliga igen.

Kanske måste intensivisera mitt motstånd mot arbetande igen.

Hade hoppats på att det var klart.

Men tydligen är idén att mitt liv är mitt något kontroversiell. Än.

Tror som vanligt, som jag alltid gör, att det bara är mitt lilla hov som fantiserat ihop saker om mig. Tror det är sant bara för att.

Jag ska ha tillbaka min pengahög ovillkorat. Kommer inte ställa upp på att spela huvdrollen i deras teater. Oavsett vi pratar arbetande, helikopteråkande, eller något annat. Det händer inte. Och jag kommer, även i fortsättningen, försvara mig med de medel som krävs.

Verkar inte riktigt som att de förstår vad jag pratar om när jag säger att jag inte litar på dem. Att jag känner mig sviken. Och att jag är av uppfattningen att så länge de undanhåller mig den där pengahögen har de inte gjort rätt för sig. Kan jag under dessa omständigheter verkligen förväntas tycka det är okej att de ska bestämma över hur jag ska leva mitt liv?

Förstår inte vad de håller på med.

Det hela är något oerhört tröttsamt. Särskilt i och med att jag vet hur de finansierar tramset. Känner mig maktlös.

Har redan försökt säga ifrån på så väldigt många olika sätt att jag knappast tror att det här inlägget kommer göra någon skillnad.

Gurka.

Har i varje fall fått i min nya hårddisk i datorn. Försökt få mitt recept på hormonerna uppdaterat. Får se hur det gått.

Kommentera

