Inlägg #573

Storebror har hamnat på sjukhus. Infektion. Antagligen inget superalvarligt. Är inget bra på att förhålla mig till sådant här. Verkar som att mamma och pappa tänker försöka besöka imorgon. Kanske kan komma med jag med. Vet inte. Kan vara så att min bror föredrar att vara ensam där tills det är klart. Tycker inte om när man gör en stor grej av något han själv helst slipper tänka på. Samtidigt är jag själv överdrivet empatisk ibland, och känner att jag vill finnas med. Menar, sådant är viktigt för mig, och då blir det lätt att utgå från det perspektivet.

Ska sova nu. Får se imorgon vad som händer då.

Kommentera

