Inlägg #504

Jag tror att mitt lilla hov, ungefär samtidigt som de stämde pianot, gav sig på att vaxa grejerna på min toa, handfatet, toalettstolen och jag tror även badkaret har blivit vattenavstötande på ett sätt de inte var förut. Hade jag inte vetat att det var dem hade jag tolkat det som väldigt creepy. Nu vet jag att det är dem, och jag vet att de är creepy, det har de alltid varit, men de kan jag ta, deras insatser är ganska praktiska och att jag får subtila påminelser om deras existens är en i grunden bra sak.

Har börjat på japanskakursen och har bestämt mig för att inte ge de tillgång till min blogg. Vet att den är ganska svår att hitta. Skriver mycket konstigheter här på bloggen så jag vet inte riktigt hur jag skulle förhålla mig till saken om de plötsligt visste alla dessa saker. Att jag är halvjapan kan jag inte tänka mig att läraren missar, men jag gissar nästan att hon kommer låtsas som ingenting; det förändrar ingenting i sak, jag pratar inte japanska och det är vad jag är där för att studera, som alla andra i gruppen. De andra i gruppen kan nog tänkas missa det däremot.

Kommentera

