Håret växer #2

Mätte håret idag. På de flesta ställen verkar det vara 74 cm. Hittade ett inlägg från för ett år sedan där jag skrev att det var 64 cm, kommer ihåg att jag då letade efter det absolut längsta strået. När jag letade idag hittade jag ett par strån på 76 cm. Klippte lite i april förra året så det längsta strået hade varit kanske 78 cm och hemskt kluvet idag om jag inte gjort det. Det tyder på att min teori om 14 cm per år stämmer bra. Tyckte först att det kändes fel att det bara var 74 cm, visste att jag hade en fyra på slutet för ett år sedan men kom inte ihåg den första siffran, kändes förvirrande för jag vet att det växt. Mars nästa bör håret alltså vara 88 cm, eller kanske 84 cm, hittar säkert på sätt i år också för att få det att kännas längre än vad det är utan tänka på vilka det skulle vara.

Annars har jag inte mycket att klaga på idag; lär byta åsikter om saker i stort igen om jag upptäcker att någon har missförstått vad jag uttryckt förut. Har varit närmast varannan dag nu. Kanske också ska nämna att det känns verkligen lite ensamt, som att jag alienerat en massa människor, bara på basis av att bloggtrafiken har kollapsat lite. Sju besökare per dag till fram för en månad sedan, en numera; kan i och för sig ha haft att göra med operationen.

Kommentera

