Inlägg #432

Det verkar finnas en inställning om jag inte behöver få det där kreditkortet med obegränsade uttag. Möts bara av frågan om vad jag ska med det till. Kanske sant i och för sig. Shoppande är inte bland mina intressen. Därför tycker de förstås att jag inte behöver något sådant. Det var uppenbart om jag tänker efter.

Men då kanske de kan skaffa mig det där lilla gulliga hemmet, skaffa mig en söt pojkvän; så kan jag leva där, och hovet får leverera allt jag vill ha åt mig. De får tillåta att jag vill träffa alla människor som är viktiga för mig, och titta på blommor. Men ungefär där slutar mina behov av aktiviteter utanför hemmet*. Nu när jag inte är sur längre är jag kåt istället, mycket trevligare, men tiden går jättelångsamt nu; skulle verkligen behöva en pojkvän. Kanske kan jag få en imorgon när jag ändå är iväg? Eller är det bättre att vänta tills på fredag för extra gull? Det är frustrerande redan som det är så är glad om det går ganska fort. Ska jag flyttas på i samma vända? Finns det ett ställe klart?

Vet att det fanns ett ställe klart förut, innan jag lyckats få dem att fatta att jag var trans. Tror de sålde det, det var en av alla de där sakerna där de gjort ett jätteprojekt men missat vad jag var för någon. Måste ha varit något väldigt grundläggande misstag i och med att de sålde det men jag lyckades se anonsen. Vad gäller om de har en pojkvän klar åt mig, tror faktiskt det, tämligen säker faktiskt; kanske inte ska vara allt för säker och även om de har en måste det fungera mellan oss också. Men det tar vi när jag får träffa honom.

Är inne i stan imorgon så tycker de kan fånga upp mig då. Men det kanske är bättre att ta det på fredag, bara fånga upp mig, snygga till mig, och sätta mig med min nya kille. Skulle passa mig perfekt. Kläder och sådant för att träffa en söt kille i har jag väl så att jag skulle stå ut med det, men det skulle vara roligare att få hjälp. Mycket roligare.

Litar knappast på att jag kommer få allt det här, tyvärr. Det känns frustrerande. Lär väl få stå ut med att känna mig sviken av dem som borde bry sig även i fortsättningen.

* Lär ändå fortsätta med alla sjukhusbesök, diatermin, och kanske söka en japanskakurs. Eller så läggs det om till hemmet också för att det är opraktiskt med en prinsessa som springer runt på offentlig plats.

Kommentera

