Ska vara fri från imorgon klockan tio

Börjar smått få trycksår på armbågarna, jag stödjer mig mot dem så fort jag ska göra något, har blivit ombedd att försöka undvika det nu. De kollade efter trycksår när de tvättade mig, fick säga till om att mina hälar faktiskt alltid är lite mörka och rödtonade och att det inte rör sig om trycksår. Allt går bra och de har sagt att jag ska vara tillbaka från förbandsomläggningen före tio imorgon. Kommer sedan få gå och äta, får se hur de motiverar att jag ska vara kvar då, har en känsla av att jag kommer vara väldigt rörlig på en gång. De har sagt att de kommer påminna mig om att vara försiktig med att röra mig, så det är väl det det hänger på.

Kommentera

