Ska duscha snart, inför operationen

Har blivit ombedd att duscha klockan åtta. Med ett till lavemang, hårborttagning, och någon antibakteriell tvål. Däremot ska jag använda vanligt schampo, borde alltså tagit med eget, men det finns att ta av. Borde nog räknat in tvål och schampo i toalettarticklar, en miss från min sida. Hoppas att allt går bra.

Var tvungen att skrota ett stycke för att jag inte har sidopilar på tangentbordet och om jag försöker peka hamnar jag i första stycket. Den hade missat det där med stor bokstav och gjort någon autokorrigering och bytt till pluralform där jag skrivit i singular. Irriterande.

lavemanget tror jag inte kommer göra någon större skillnad, har inte skitit sedan det förra men tror ändå att ändtarmen är tom. Och den här gången orkar jag inte ordna att den glömde stor bokstav i början av mening.

Tack för besöket, kommer nog blogga mer, möjligen mer idag. Imorgon tror jag det blir mer först efter operationen.

Kommentera

