Inlägg nummer mycket

Om sådär en timme tänker jag försöka sova. Får se hur det går. Sitter i dagrummet med utsikt över helikopterplattan. Tyckte det lät som jag skulle genomgå lavemang idag, de kanske missade mig för att jag inte var på rummet. Eller så missförstod jag. Dagrummet har mindre sjukhuskänsla än resten av avdelningen, trivs med det. Sitter här själv.

Till middag fick jag svampsoppa med bitar som tydligen dög som flytande. Har tagit sönder en temugg, kände mig lite illa till mods tills jag kom på att tepåsen antagligen kostat mer.

Är lite snorig, men annars verkar förkylningen vara överstökad.

Kan faktiskt inte säga att längtar hem, även om det är trivsammare där. Det mesta går ganska bra här med, har mitt twitterkonto. Att jag skriver på plattan har som konsekvens att jag inte har riktigt samma kontroll som jag är van vid, den får för sig en del idéer och tangentbordet är ganska begränsat.

Kommentera

