Inlägg #379

Fortsätter blogga tråkigt. Utökade gårdagens matmängd med lite jordnötter, var hungrig på kvällen. Idag har jag ätit fil med flingor till frukost, igen, fortsatt med jordnötter, en liten skål godis (samma som sist, har massor hemma), och gjorde en fiskpudding på färdig risgrynsgröt och sej, har lite kvar som nog blir frukost imorgon. Får räkna idag som en äta-mycket-dag. Ställde mig på vägen igår och vägde då 65,5 kg mot normala 66,5 kg som kvällsvikt, vet att det finns en risk för viktnedgång när man dokumenterar vad man äter, men det var verkligen inte min avsikt att orsaka något sådant.

Annars har jag nog fortsatt inte mycket att skriva om, får se om jag kommer på något imorgon.

Kommentera

