Jag är trött nu.

Jag sover normalt elva timmar per natt, i och med att jag skulle på läkarbesök imorse var jag tvungen att gå upp kockan sju, klockan är nu nio på kvällen. 21 – 7 = 14. Har alltså varit vaken fjorton timmar. Jag är väldigt trött nu, sådär att jag somnar om jag sitter still. Nornalt är jag alltså vaken tretton timmar i sträck om dagarna. 24 – 11 = 13. Så nu när jag varit vaken mer än tretton timmar så blir jag extremt trött. Försöker hålla ut ett par timmar till för att ramla tillbaka i min normala dygnsrytm.

Vad jag ätit idag är fil och flingor till frukost, sushi på dagen, och en liten skål godis, chokladlakrits, på kvällen. Vet inte om det hinner bli mer, men jag är trött nu.

Kommentera

