Höstsjukan är tillbaka

Det har varit nattfrost, så jag har blött näsblod för första gången för säsongen. Näsbloden kommer nu komma regelbundet tills det är minusgrader hela dagarna. Våren brukar gå bättre. Detta problem är det främsta skälet till varför jag inte gillar hösten. Detta problem är vad som gör att jag äter järntillskott. Får prova att ha olja i näsan, blev rekomenderad det i våras. Får se hur det blir med ledsmärtorna i år, ett annat höstproblem. Vinterdepressionen ska jag kunna undvika med nya D-vitamintillskott; om jag ska göra som förra året ska jag börja med dem den första oktober. Köper nog tillskott på tisdag.

Är inställd på att jag ska lyckas tvätta och färga håret imorgon. Och på söndag räknar jag med ett söndagsfirande, var två veckor sedan jag träffade min familj nu i och med att pappa ställde in förra gången.

Försöker få kontakt med försäkringskassan för att se om jag kan lyckas få studera en liten kurs. Tror inte det ska vara något problem.

Kommentera

