Dagens tredje inlägg…

Klockan är tjugo över åtta och det börjar kännas mörkt. Äntligen kommer nätterna tillbaka. Tyvärr är det kyligt också, inte så illa, men tycker om när det är varmare än tjugo grader.

Börjar behöva uppdatera teförrådet, tebutiken har stängt några veckor till. Använder sommaren för att rensa ut en massa gammalt.

Det här blir tredje inlägget idag, ett osammanhängande sådant. Har blivit mycket bloggande denna vecka.

Brukar ägna min bloggaktivitet åt att försöka förstå vem jag är, det går åt rätt håll. Plockar ihop bitarna. Får en en självbild. En självbild som innehåller massa element som jag inte tycker om, men jag är jag och det är inget jag vill försöka ändra på. Alla dessa bitar har varit del av att forma mig till den jag är.

Har svårt lite svårt att greppa allt vad jag är; men å andra, sidan, hade jag förstått ,ig själv hade jag antagligen förstått också allt annat. Det verkar som att jag är det mest komplexa och svårförstådda jag någonsin försökt förstå.

Kommentera

