Fick hem mat idag.

Fick matleverans idag. Ätit två påsar chips och dricker massor av te, utgår från att det är värmen som sätter fart på vätskeomsättningen, så inget konstigt. Tröjan blev lite blöt igår men idag har jag inte sett något. Om mitt svett hade fått för sig att lukta så hade jag kunnat veta lite bättre, men det vill det inte, och utan onödigt mycket kläder dunstar det bara.

Något som däremot var en aning märkligare än mitt tillfälliga behov av sälta och vätska var när jag för ett par dagar sedan blev extrent sugen på persilja. Sköljde ett par grenar och satte mig och åt, tur att jag hade hemma. Möjligen relaterat att jag ganska nyligen börjat med hormonmedicineringen igen. Hormonbalansen har nog stabilserat sig sedan dess, tror jag.

Köpt hem aprikoser, persikor, meloner, mm som levererats idag. Får mer frukt och grönt imorgon. Det blir nog ganska fullt i skåpen så jag hoppas jag kan äta upp det innan det blir dåligt. Brukar vara bra på att få saker att hålla så ett par veckor ska jag ha på mig.

Kommentera

