Promenerat igen.

Har varit iväg på en två timmars långpromenad. Detta ska ses som en konsekvens av att jag för närvarande inte mår sådär jättebra. Det var inte riktigt meningen att det skulle bli såhär. Imorgon planerar jag att ta ett hett bad, fungerar nog lite lugnande. Ska klara att reda ut det här för mig.

Vad jag inte tycker om, mest centralt, är att den trevliga konspirationen inte arbetar på snabbare än de gör. Tror att de har en felaktig uppfattning av hur försiktiga de behöver vara. För mig är frustrationen över att det går så långsamt starkare än de negativa känslorna av deras behandlande arbete. Men vad som är jobbigast med det här är att jag känner mig ganska maktlös. Och det är ändå mig själv det handlar om. Det är ju lite dem som ska ha tålamod med mig och inte tvärtom tycker jag.

Kommentera

