Surar över Youtube…, som vanligt iofs

Sitter och spelar upp Youtubeklipp på min PS3 och den för upp reklam för att parkoppla den med en mobil enhet. Vill helst parkoppla den med webläsaren i datorn men det verkar det inte finnas stöd för, så på den punkten blir jag lite surig. Har en mobil som skulle kunna parkopplas med Youtubeappen i PS3, tyvärr vill jag inte i onödan starta Youtube i telefonen utan att först fixa så att jag kan koppla upp den mot nätet via datorn, har inte orkat med det.

Finner det lite fascinerande att jag har en sådan extrem tendens att falla utanför ramarna för vad som ses som typiskt fall. Är alltid ett hörnfall, därav mitt Gentooanvändande också…

Kommentera

