Liten vardagspost

Det blir en lite tråkigare och vardagligare bloggpost idag än sist, vill se omgivningens reaktion på min förra innan jag kör en till i samma stil. Ingen reaktion kommer förstås ge mer i samma anda, har alltid användning av att bearbeta sådant. Syftet med bloggen faktiskt.

Den här veckan blev min enda tid iväg, diatermibesöket i torsdags, oväntat inställd. Har alltså varit hemma hela veckan, kylan har gjort att jag valt att inte lämna lägenheten. Vädret blir bättre nu i helgen och jag besöker mina föräldrar på söndag.

 

Kommentera

