Gah

Nu är jag sur. En viktig bloggpost blev raderad av raderarbuggen i WordPress igen. Ett viktigt inlägg. Hoppas någon sparat det åt mig, skicka då gärna en kopia. Det är posten om min twitterpaus som är uppäten.

Misstänker att denna post tänker äta upp min synestesipost nu. På grund av denna £$€¥€¥{£$¥ bugg. Har sparat det dock så jag återpublicerar i så fall med annan metod.

Är lite allmänt småsur på WordPress nu.

EDIT: Verkade funka denna gång, titta gärna på förra inlägget som inte dök upp för mail- och twitterprenumeranter. Inte för att denna EDIT gör det heller. Och för att skicka mig en kopia på mitt förlorade inlägg borde det gå att vidarebefodra mailet till mig. Jag tror hela inlägget står i det.

Kommentera

