Kort dagboksinlägg

Har precis ätit middag; riskakor med gorgonzola och dillkaviar. Dickan till var lapsang souchong (rökt svart te). Jag skriver detta för att återigen bevisa att jag har universums bästaste smak vad gäller mat.

Den här posten är alltså en sådan där tråkig dagboksblogg som genererar en läsare (lillebror), troligen läser mina e-postprenumeranter (två) delar av inlägget också. Så jag önskar påminna om att imorgon är det söndag som vanligt och jag besöker som vanligt mina föräldrar, efter systemuppdateringen.

Är annars lite seg en period nu, så det kan bli mindre och mer lågkvalitetivt bloggande, kommer tillbaka senare. Hejdå för ett tag nu.

2 responses to “Kort dagboksinlägg

  1. *Drickan? — Var bara tvungen att peka ut din typo när jag såg den, ledsen att jag är så petig.

    • Mina poster är aldrig korrekturlästa, detta är varken det första eller sista felet. Mycket konstig grammatik och felstavningar, till och med i rubriker. Men det var bara denna du retade dig på? Visst, kanske syntes tydligt. Tänker inte fixa.

Kommentera

