Eeek!

Dags för en ny post, och idag blir det nog om kroppsfunktioner; så inget intressant egentligen men jag dokumenterar, detta är ju lite av en dagbok för mig. Oki? ^^

Jag har i ett par dagar haft problem med blodtrycksfall (vilket jag har i peroder), och har pinkat ovanligt mycket (och det har luktat starkt och konstigt, har haft problemet i omgångar förut). Och så idag, var problemet borta, pinkar nästan inte alls längre; blodtrycksfallen och lukten är borta. Kroppen håller väl på att bunkra upp den förlorade vätksan.

Om förändringen kommit efter matleveransen idag så hade jag förstått saken, då hade det antagligen varit kostomställningen. Men maten kom ~16 och sista gången jag pinkade sådär kraftigt var ~6 i morse. Ett mysterium av något slag alltså. Tror inte jag orkar leta noggrannare, verkar fungera bra nu. Bestämmer mig för att det nte är något. Tänker på saken ändå, far i huvudet.

Så måste jag tacka för att ni läser och säga hejdå, som vanligt. ^^

Kommentera

