Småsurig nu

Höll på att skriva ett inlägg, råkade komma åt fel knapp så det försvann osaparat. WordPress är inte direkt ett bra bloggverktyg, saknar saker som autosparning av utkast. Man får vara beredd att det inte riktigt fungerar, när man skriver en bloggpost så får man anta att man inte kan publicera den genom att trycka på pobliceraknappen. Man får ladda in skriv-inlägg sidan igen och kopiera in det man skrivit för att kunna få ut det.

Riktigt dåligt. Andra påbörjade inlägget wordpress tuggat i sig. Samtidigt är mitt förtroende för andra tjänster som inte använder opensourcelösningar i princip noll.

Sedan är jag är surig, lättretlig, för tillfället. Har inte träffat en människa sedan i torsdags, blir ensam och uttråkad brutalt snabbt numera; med konsekvensen att jag blir på riktigt illa humör. Ska försöka ge mig på att besöka lillebror idag, har skaffat ny dator, ihopbyggd från delar. Bor hos mina föräldrar, så jag kan nog få mat när jag är där också.

Tänker umgås lite med alla de människor som finns hos mina föräldrar, brukar vara ganska många. Ladda upp lite social energi så jag klarar mig tills jag får besök av boendestödjare på måndag. Riskerar att få brist på vägen igen bara.

Känns ganska misslyckat att vara onödigt social och människorädd, opraktisk kombination. Tror jag går nu, borde vara välkommen. Så hejdå (‘edåå!) tills vidare.

Kommentera

