Vad är meningen? Med bloggen då.

Jag har en förhoppning om att ett av bloggens huvudsyften har upphört, det andra huvudsyftet, att vara allmänt social kan jag förstås fortfarande ha. Däremot verkar det som om jag kan vara mer social utan datorn nu än jag varit tidigare, kanske slår tillbaka så att bloggnyttan blir större igen men ändå.

Annars, vad ska jag ha bloggen till? Öva på att skriva i bloggform? Skrivövande är lite av ett sidosyfte, men jag vet inte hur meningsfullt det känns. Lyfta fram åsikter lyckas jag bra med utan blogg. Jag orkar inte få igång kameran så lägga in sådant lär inte heller bli av… men jag vägrar ta en bloggpaus, kanske ska se det som ett experiment för att upprätthålla en rutin bara…

Nu är jag tråkig…

Kommentera

