Medicinkrångel

Min medicin, hormonerna, var det produktionsfel på. Har skaffat nytt recept idag efter en veckas krångel. Blir att hämta ut imorgon.

I morse när jag vaknade var jag ganska nedstämd och almänt surig, jag misstänker både hormonbristen och att de hade telefontid på förmiddagen, när jag normalt sover. Så jag var lite trött. Jag gick alltså upp och tog mig sedan till kommunhuset där jag kunde få hjälp med att ringa till läkaren för att få mitt nya recept, har svårt att göra det själv.

En annan bidragande orsak till min surighet idag kan ha varit att jag blivit lite konstig i mage, har tillfällig grönsaksbrist hemma som ska åtgärdas på onsdag.

 

Kommentera

